Головна » Статті » Гуртки |
Вже як 117 років пройшло з дня винаходу першого в світі радіоприймача. Для техніки це порівняно невеликий термін. Але радіотехніка та електроніка за цей час міцно увійшли в культуру і побут людей. Радіоелектроніка дозволяє бачити на екранах телевізорів кінофільми, спектаклі, виявляти предмети на великих відстанях, плавити метал, лікувати важкі захворювання, керувати космічними кораблями, розмовляти і бачити співрозмовника на далекій відстані і багато іншого. Саме радіоелектроніка дозволила сфотографувати невидимий із Землі бік Місяця, та бачити вихід людини у відкритий космос. Радіоелектроніка допомогла вченим розщепити атом, створити потужні прискорювачі елементарних частинок, глибше заглянути в наносвіт і дальше зазирнути в макросвіт. Зараз немає такої галузі науки чи промисловості, в якій у тій чи іншій мірі не застосовувалася б радіоелектроніка. Значний внесок у розвиток радіотехніки та радіоелектроніки в нашій країні внесли радіоаматори. Їх умілими руками сконструйовано багато різноманітних приладів для народного господарства, медицини, науки, техніки, культури. Вони ж є фанатами своєї справи і пропагандистами радіотехнічних знань серед широких верств населення.
Дуже важливо, щоб гуртківці не тільки навчилися монтувати радіоаматорські конструкції, а й знали фізичні процеси, що відбуваються в них, розуміли роботу того чи іншого приладу, уміли виробляти нескладні розрахунки блоків та вузлів апаратури. Але й не слід перевантажувати заняття гуртка інформацією теоретичних відомостей, перетворюючи їх на своєрідні уроки. Початківцям радіоаматорам – учням 6-7 класів на заняттях гуртка потрібно повідомляти лише деякі відомості з електротехніки і радіотехніки, доступні розумінню, і тільки в тому обсязі, який абсолютно необхідний для здійснення наміченої практичної роботи. Не слід давати повних обґрунтувань і вичерпних формулювань законів фізики. Треба тільки підводити гуртківців до цих законів, вказувати на їх практичне застосування. Теоретичні заняття слід проводити у вигляді популярних бесід, супроводжувати демонстрацією дослідів, радіодеталей, готових конструкцій, з показом більшого числа аналогій, схем, малюнків та креслень.
Керівник гуртка: Антосевич А. А. | |||||||||
Переглядів: 942 | | |
Всього коментарів: 0 | |