Вы здесь: Главная » Каталог статей » Гуртки » Гурток «Виготовлення сувенірів»

Каталог статей
Головна » Статті » Гуртки

Гурток «Виготовлення сувенірів»

Гурток «Виготовлення сувенірів» в початкових класах, почав свою роботу з вересня місяця 2015 відвідувала гурток 20 осіб, 2 рази на тиждень (8 разів на месяц- по 3:00). Визначивши напрямок у роботі, я приступила до їх реалізації.

На заняттях використовувалися ігри та ігрові прийоми, які створюють невимушену творчу атмосферу, сприяють розвитку уяви.

Діалоги на заняттях між викладачем і дитиною були спрямовані на спільне обговорення ситуації і передбачали активну участь обох сторін. Бесіда є одним з основних методів формування морально-оціночних критеріїв у дітей. Бесіда на тему «чому подобається?», або «чому не подобається?» за допомогою навідних запитань спонукає дитину до осмислення об'єкта.

Велика увага приділялася творчим роботам. Це дозволяє з'єднати всі отримані знання та вміння з власною фантазією і образним мисленням, формує у дитини творчу та пізнавальну активність. У процесі навчання широко використовувалися наочні посібники. Це сприяє скороченню часу на виклад теорії.

Метою моєї роботи є: формування ключових компетентностей особистості засобами технічної творчості.

 

Завдання:

1. Оволодіння основними поняттями і знаннями технічної творчості, декоративно-прикладного мистецтва, особливостями моделювання та конструювання;
2. Придбання навичок самостійно виготовляти вироби, виконувати технологічні операції, вміння працювати з різними матеріалами та інструментами, орієнтація в інформаційному просторі;
3. забезпечення розвитку творчих здібностей гуртківців, виховання естетичного смаку, творчого мислення, фантазії, сприяння визначенню індивідуального стилю роботи;
4. розвиток позитивних якостей особистості: працездатність, впертість у досягненні мети, відповідальність за результат власної діяльності.

 

Діагностика результативності роботи гуртка «Виготовлення сувенірів».

Розвиток творчих здібностей дітей початкової школи відбувалося в умовах тієї чи іншої діяльності при оволодінні суспільно виробленими її засобами. Однак найкращим чином цьому сприяла практична діяльність дітей, у тому числі заняття ручною працею. Виготовлення виробів з різних матеріалів (паперу, ниток, квітів, плодів рослин, непридатного матеріалу і т. Д.) Повною мірою відповідала потребам, інтересам і можливостям дітей початкової школи. Така робота завдяки своїй доступності, високої результативності та доцільності дозволила дитині безпосередньо реалізовувати задумане, удосконалювати, творити і бачити кінцевий продукт. Формування трудових навичок і вмінь відбувалося в єдиному процесі ознайомлення дітей з творчістю, культурою і естетичними цінностями.

На початку занять рекомендується проводити пальчиковую гімнастику; в ході заняття, для розслаблення м'язів, зняття напруги - физминутки.

 

Наприкінці першого семестру діти можуть:

- Володіти елементарними трудовими вміннями при роботі з папером, картоном, самоклеящейся папером, вовняними нитками, природним матеріалом, викидними і таким інструментом як (ножиці).
- Виконувати правила безпечного користування ножицями і клеєм;
- Розрізати папір по нанесеним матюками;
- Виготовляти вироби з природного і непридатної матеріалу.

 

Володіють уміннями, що забезпечують культуру праці на всіх етапах трудового процесу: економне витрачання матеріалу; дбайливе поводження з інструментами; підтримання порядку на робочому місці.

В цілому, підбиваючи підсумки виконаної роботи, слід зазначити, що система розвитку творчих здібностей дітей початкової школи за допомогою художньої праці, є винятковою можливістю розвиваючих, творчих занять ручною працею в педагогічній роботі з младшешкольнікамі. Дозволяє розвивати здібності вихованців до створення оригінального продукту, вироби, в процесі роботи над якими самостійно застосовані засвоєні знання, вміння, навички, проявляти відступу від зразка, проявляючи індивідуальність, художество, розвивати дитячу фантазію, уяву, особливе бачення світу, висловлювати свою точку зору на навколишню дійсність.
Однією з проблем з якою ми зіткнулися з дітьми було оволодіння технікою «Орігамі» виготовлення різних звірів було не під силу дітям у зв'язку з тим, що їм ще складно в точності виконувати всі згини і не вистачає сил для того щоб придавити перегини. Також ще той факт що ходять далеко не всі діти які записані, найчастіше це пов'язано з зайнятістю в інших гуртках.

 

Керівник гуртка: Кушнерева Анастасія Володимирівна

Категорія: Гуртки | Додав: Admin (20.12.2015)
Переглядів: 406 | Теги: дітей початкової, розвитку творчих, процесі роботи, роботи формування, початкової школи, «чому подобається, здібностей дітей, діте, творчих здібностей | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0